You are welcome to my archangel FAITH blogg

Wednesday 24 August 2022

Beloved Goddess Guanyin words of wisdomcard number 74 from my Goddess book!

Goddess Guanyin visited me! YES! Halleluja! And I am SO GRATEFUL!

SHE gave me these words now in a book, yet only in Swedish translation. 58 different Goddesses visit me and give me 84 cards/words of wisdom!

Her energy is so incredibly lovely and healing, she has a deep loving gratitude and wisdom about our entire earth and universe. Her love is so healing! Thanks! ❤️🙏 Goddess card number 74 (here in English, below in Swedish.)

Gudinnan Guanyin besökte mig

🙏❤️och gav mig en text, som blev nummer 74 i boken.

Hennes energi är så otroligt ljuvlig och helande, lhon har en djup kärleksfull tacksamhet och visdom om hela vår jord och universum. Hennes kärlek är så helande! Tack! ❤️🙏
Gudinnekort nummer 74 (här på engelska, nedanför på svenska.)

❤️74 Guanyin
"The cup of Hope!
I love you dearly, and as the rising sun I enter your life!
I hold a cup!
I hold the cup of Hope!
The cup of Hope is a piece of me, and its content grows the more gratitude I give to it!
The more I cherish what I hold the more hope I have!
I am the keeper of Hope and I will help you find your hope, just have faith in me!
I love you,
Guanyin"

På svenska/in Swedish.
❤️74 Guanyin
"Hoppets bägare!
Jag älskar dig mycket och precis som den uppstigande solen så kommer jag in i ditt liv.
Jag håller i en bägare. Jag håller i hoppets bägare.
Hoppets bägare är en del av mig och dess innehåll ökar, ju mer tacksamhet jag ger den.
Ju mer jag håller av det som jag håller i, desto mer hopp får jag.
Jag är väktaren av hoppet och jag kommer att hjälpa dig att finna ditt hopp, så hav tillit till mig.
Jag älskar dig,
Guanyin

Bokens omslag är inspirerad av Guanyin själv och jag målade denna målning!

Länk till boken här nedanför, där du kan läsa mer om den, eller om du vill köpa den!

Eller läs om mig som författare:







No comments:

Post a Comment