You are welcome to my archangel FAITH blogg

Sunday 15 May 2022

Moder Jord talar i dag! 2022-05-15

 

Moder Jord talar i dag!                                             2022-05-15

Jag älskar dig och jag tar din hand i min.

Tillsammans så vandrar vi över oändligt vackra ängar, där olika blommor blommar i färger som är levande goda energier.

Kom i min famn jag skall trösta Dig om Du önskar.

Jag följer Dig på din väg, var du än vandrar i ditt liv!

En gång i tiden så kastade kvinnorna av sig sina BH och korsetter och alla strama kläder.

Jag vill att Du skall känna att Du är fri helt och hållet!

Vad håller dig tillbaka, vad hämmar dig och Din fria andning?

Förr så fick kvinnorna inte andas ordentligt, för korsetten skulle göra dem vackra men andningen kom i andra hand.

I dag går ni gärna runt i högklackade skor för att bli längre, eller kanske för att verka smalare etc?

Men ni missar er viktiga jordning och ni missar er själva, er egen exakta höjd.

Och hur kan den vara så viktigt?

Varför är din exakta höjd så viktig, låter det underligt?

Först kan jag börja förklara jordningen, hur den missas genom att du inte går med hela foten mot marken.

För en riktigt bra jordning så behövs det att man går barfota i grönt gräs och man kan också jorda sig på flera andra sätt. Gå barfota helt enkelt. Bada lerbad, gör lerinpackning. Smörj dina fötter med olivolja blandat med några droppar av exempelvis vetiver olja, eller gör egen tall-olja hemma (olja från växtriket) och jag har många fler tips. En vanlig dusch jordar dig också och renar även din aura.

Men nu åter till din egna höjd.

Du är så viktig! Var enda centimeter räknas! Varje millimeter betyder något! Exakt så lång som Du är är Din skapelse!

Din höjd har med ditt exakta varande att göra.

Jo det är sant, ni föds och är då korta och sakta växer ni och blir högre och högre för att ni sedan når en vuxenhöjd, och senare i ålderdomen så kan ni till och med bli lite kortare, så långt är du med på noterna!?

En blåsippa har en viss höjd. Alla blommor, växter, träd har sin modell att följa. En blåsippa ska inte vara lika hög som en tall. En tall ska inte bara var lika liten som en blåsippa. (När tallen är vuxen).

Ni har exakt de måtten som när ÄR skapade för att ha. Och det i sin tur har sina väldigt bra och naturliga förklaringar.

Ni människor ska inte vara lika höga som en giraff, eller vara små som en myra. Girafferna ska vara som girafferna och myrorna ska vara som myrorna är.

Detta kan låta dumt och liksom självklart?!

Men saken är: Varför känner ni att ni måste förändra Er? Från Er riktiga skapelse?

DET är frågan som är viktigast!

Du tänker nog nu att ”-ja men det finns ju människor som kan vara mer än två meter höga och andra som är runt metern höga?” Som vuxna.

Men nu kommer jag till del två i min förklaring:

Din höjd är din frekvens. Exakt din höjd har en unik frekvens. Ja, den har en väldigt speciell mening.

Du ska ha just den som Du har, för ditt hjärta är navet, motorn och din höjd är din energimatris, och detta skapar din egna frekvens, mönster, energivågor i kombination med universum och Moder Jords inre kärna.

Allt rör på sig, från stora himlakroppar till små himlakroppar, -ja DIN KROPP, och det är en ständig rörelse, energiflöde, och du har din egna unika vibration och mönster samt färger.

Men nu tänker du, om jag trippar på tå, ja men det gör du väl inte så länge? Eller hur? 😉

Allt är vinklar. Symmetri. Energi. Ett symbiost samarbete med Moder Jord.

Jupiter flyttar inte på sig för att Jupiter blir vackrare från en annan vinkel, Jupiter följer sin bana som det är meningen att Jupiter gör. Månen klär sig inte i korsett för att få en midja?

Ja jag vet att jag gör mig lite löjlig nu? Men tänkt på det!

Men glöm inte att sträcka på Dig! Sträck på din rygg och var stolt över Dig själv och exakt så som du är skapad! Din ryggrad är din OBELISK, din viktiga pelare. När du sträcker på dig så andas du bättre och du syresätter dig mer och det hjälper hela din kropp.

Och glöm inte att älska dina andetag! Varje andetag är kärlek, om Du tillåter det! Det eteriska elementet där änglarna befinner sig välkomnar att du älskar din andning- din hel-ande andning!

Ni själva vill oftast ändra på både det ena och det andra med er själva? Och visst ska ni vara nyfikna?

Ni ANAR verkligen inte hur otroligt VIKTIGA NI alla är, EXAKT SOM NI ÄR SKAPADE!

Jag älskar Er,

Moder Jord

No comments:

Post a Comment