You are welcome to my archangel FAITH blogg

Sunday 17 December 2023

Läs mer om min senaste bok Gudinnornas Visdomsord!

Hej här kan Du läsa om och även beställa min senaste bok  Gudinnornas Visdomsord!

My latest book - channeling- with 84 messages from goddesses!**

Gudinnornas Visdomsord – 58 gudinnors ord till dig, Eriksson - Spektra-Art Förlag

Utdrag ur boken, med text nr 70 gudinnan Brigid ger orden...!

Utdrag GV | spektra-art.se

Gudinnornas Visdomsord | spektra-art.se

14        Afrodite


Genom regn och solsken!

Genom regn och solsken.                                                                                                                                

Genom stormar och stilla dimmiga dagar.                                                                                                     

Och genom varje eskapad som skakar om dig ända in i din minsta del. 

Genom regn och solsken, så vill jag att du ska veta i ditt hjärta, själ och kropp att oavsett alla dina svårigheter och motstånd som du går igenom i ditt liv;                                                        

Så är jag där med Dig, jag lämnar dig aldrig!                                                                                           

Snälla vän tveka inte på att kalla på mig och låt mig veta att du vill känna mig,                                 

då kommer du att känna att jag håller din hand i min!                                                                                                                 

Jag älskar dig för evigt,                                                                                                                                        

Afrodite

 



This is my newest book, a channeling with 84 messages from 58 different goddesses!



**14       Afrodite

 

Through rain and sunshine!

Through rain and sunshine.

Through storms and misty still days.

And through every escapade that shakes you

into the smallest part of your being!


Through rain and sunshine,

I want you to know

in your heart, soul and body

that no matter of all obstacles

you go through in your life:

 

I am there with you!

I never leave you!

 

Please call on me and let me know,

then you feel I hold your hand!

 

I love you forever!

 

Afrodite


No comments:

Post a Comment