You are welcome to my archangel FAITH blogg

Monday 2 September 2024

Gudinnan Svea talar ut!

Svea heter jag och jag är lika gammal som er jord.

Jag är en feminin kraft, ni skulle kunna säga gudinna.

Jag är själva jorden, och varje bäck, och även varje kotte, varje löv, varje grässtrå.

Jag är väktaren, den som håller reda på varje droppe vatten, var varje kotte ligger, vart varje löv faller och var varje grässtrå växer.

Inget är en slump för mig, men kanske för dig?

För dig kan det verka vara ett virrvarr av olika växtligheter och vissa delar av det kanske inte är så vidare intressant för dig?

Jag arbetar via alla elementen och det finns flera än du vet.

Fast jorden är där du har dina fötter och det är där dina drömmar tar fart.

För mig finns inga gränser, ni som är på väg att växa upp, ni delar in i olika fack, det hör ungdomen till.

Jag är mycket gammal och jag har för länge sedan släppt på gränserna för jag vet att kärlekens energi håller samman det som är evigt, det gäller bara att ha tålamod.

Tiden är ett viktigt element. Tiden är invävt i varje levande cell och alla har sin egen tid.

Din tid är nu! Älska den! Se tiden som din bästa vän!

Allt är cykler, cirklar, ringar och du är evig. Din själ är evig och du tar aldrig slut, för du har ingen början.

Fast här och nu, med dina kära fötter i myllan på jorden, så kan du välja att skapa med din kärlek och ditt underbara ljus som är unikt för dig.

Du har gått genom eld och vatten, och du har gått genom ogenomträngligt mörker och känt oändligt motstånd och smärta, du är ett väldigt stort mirakel och jag tror på dig.

Vad brinner du för? Vad är viktigt för dig? 

Jag behöver all hjälp och stöd jag kan få, för jorden lider, jorden blir trött. Likaså blir ni människor blir trötta och ni lider, för att Ni inte förstår Modern.

Vad sker med Er mamma! Ni söndrar henne, och samtidigt söndrar ni er själva.

Om ni kastar skräp på marken, så kastar ni det på er själva.

Precis allt är en spegling. Det ni gör mot jorden, det gör ni mot er själva.

Vi behöver varandra, och jag älskar Er, jag vet hur ni lider, jag väntar på att Ni skall älska varje fotsteg ni tar och att ni känner er Moders kärlek. 

Er Moder älskar sannerligen Er alla och önskar ge er all den lindring ni behöver och när ni känner den kärleken så kommer ni förundras över hur ni blir upplyfta av den mest godhjärtade kärleken ni någonsin har känt.

Så, om du ser ett löv, ett grässtrå, eller en kotte, vet att jag är där med dig och jag älskar dig!

Svea

No comments:

Post a Comment